Dé cloudoplossing voor klantcontact! 

Download de factsheet


Onze oplossing SIMkcs (klantcontactsysteem) stelt organisaties in staat om te registreren, sturen en te versnellen in het klantcontact. Het uitgangspunt hierbij is zo veel mogelijk rendement door: hergebruik, slimme integratie en optimalisatie van bestaande middelen, kanalen en processen. Voor inwoners leidt dit tot een snelle en korte afhandeling van een vraag of verzoek aan de gemeente, met minimale verstrekking van persoonsgegevens. 

Zo biedt SIMkcs de mogelijkheid voor KCC-medewerkers om:

  • Klantvragen deskundig te kunnen afhandelen; 
  • Gemakkelijk door te kunnen verbinden naar collega's; 
  • Op een snelle en overzichtelijke manier terugbelnotities achter te laten én te bewaken.

"We waren al lange tijd op zoek naar een kennissysteem. Voorheen hadden we verschillende kanalen waar er klantcontact plaatsvond. SIMkcs helpt ons om schoner, efficiënter en sneller te werken, doordat we nu alle klantcontact kunnen monitoren en afhandelen vanuit één systeem. Ik zou het zeker aan andere organisaties aanbevelen.” 

- Ed Pronk, gegevens beheerder KCC gemeente Beverwijk.

Beverwijk klantendag Ed pronk 2-1